Een goede content strategie maakt het verschil

Video ads will start dominating. Video ads are certainly nothing new, with social channels like YouTube dedicated to hosting billions of videos and advertising platforms like Facebook and Bing already offering advertisers video options. 2016 is set to be different because Google is finally getting on board with in-SERP video advertising. It’s a sign that users are becoming more accepting of video ads online, and as that trend continues, expect to see more types of video ads popping up in more unexpected places. With Google’s ownership of YouTube, the possibilities are virtually limitless.

Bron: Forbes, Entrepreneurs 29th September 2015

“Dat content king is en een goede content strategie het verschil maakt, weten we allemaal. Ook weten we dat de gemiddelde gebruiker snel afgeleid is en niet houdt van lange teksten of zoekplaatjes. Maar niet alle content kan in bullet points, afbeeldingen of animaties worden meegedeeld. Om de aandacht van de gebruiker vast te houden, heb je dus interessante verhalen nodig, aangevuld met afbeeldingen en animaties die je op interactieve en aantrekkelijke wijze dient te presenteren.
Mooie, interactieve en visuele verhalen spreken de gebruiker veel meer aan en maken dat die zich meer betrokken voelt bij de afzender. De perfecte mix van typografie, kleuren, visuals en animaties zal een geweldig verhaal maken voor uw merk. Wij verwachten dat interactieve storytelling een top webdesign trend in 2016 zal zijn.”

Bron: Adformatie, 23-11-2015